środa, 20 maja 2009

Witam


Nazywam się Borys, jestem psem, co zresztą widać. Mam 2 lata. Postanowiłem założyć ten Blog, aby w ludzkim świecie było słychać psi głos. Dlatego nie będzie tutaj nic, co nie wpisuje się w temat czterech łap i ogona.
Na początku napiszę parę słów o sobie i swoich psich pasjach. Od początku byłem psem bardzo żywym i ruchliwym podejrzewanym przez swojego pana i otoczenie o ADHD i inne głupotki. Nie mogłem mojemu panu powiedzieć o tym, że będąc owczarkiem zachowuję się jak owczarek. To, co pan nazywał kłopotami było różnym pędami oraz wrodzoną chęcią pracy mojej rasy.
Pan nie wiedział jeszcze, że cenię bardziej od zabawy z innymi psami towarzystwo i pracę z człowiekiem. Muszę mieć możliwość wypuszczenia z siebie wszystkiego, co gra mi w duszy. Najchętniej robię to w zabawie z moim człowiekiem. Nie lubię słowa – Pan, jest wyrażenie „mój Pies” ja będę pisał – „mój Człowiek”.
Na dzisiaj to tyle, nie lubię stagnacji, uwielbiam ruch i działanie. W galerii umieszczę klika zdjęć z wczorajszego tresowania mojego człowieka.
Pozdrawiam





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz