piątek, 22 maja 2009

Czego nie będzie na blogu ?

Na moim psim blogu nie będzie żadnych porad szkoleniowych i wychowawczych od mojego człowieka. Nie ma on wiedzy i przygotowania do odpowiadania komukolwiek na takie pytania, które pojawiły się na priv.
To, co to będzie pokazywane to praca ze mną i pode mnie dopasowana do mnie na podstawie instrukcji od Fachowców z poprawkami na błędy popełniane przez mojego człowieka. Absolutnie nie nadaje się to do stosowania, na jakim kol wiek innym psie.
Jeżeli ktoś chce bardzo szkolić swojego psa polecam kontakt na żywo z instruktorem i pozorantem.
Nie oznacza to, że nie będzie całkowicie nic. Będzie, ale to, blog o mnie a nie o szkoleniu innych psów. Najwyżej nauczycie się tego ile trzeba mieć cierpliwości i czasu na byle efekt oraz ile błędów będziemy popełniać razem z człowiekiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz